miercuri, 23 aprilie 2014

Refuz

Refuz!!! Refuz sa cred ca nu mai exista oameni cu suflet bun si pur, refuz sa cred ca toti sunt doar pentru ei, refuz sa cred ca lumea devine din ce in ce mai rea, refuz sa cred ca nu mai gasesti iubire, pace, iertare, mila, credinta. Refuz sa cred ca toti cauta sa faca din orice o afacere, cu profit bine-inteles! Refuz sa cred ca incepem sa iubim doar pentru ca nu avem ce face, refuz sa cred ca parintii isi urasc copiii iar copiii isi uita parintii. Refuz categoric multe lucruri, mi-ar trebui mult timp sa scriu tot ce refuz. Personal am invatat sa REFUZ sa spun DA, doar pentru ca asa vrea cineva. Nu am inca atat de multa ipocrizie incat sa accept tot ce mi se ofera. Refuz, mai mult pe zi ce trece sa fiu ca toti ceilalti, sa nu simt, sa fac totul mecanic, viata sa-mi devina rutina si sa traiesc doar pentru ca asa mi-a fost dat. Refuz sa cred ca nu se mai poate schimba nimic, chiar daca in jurul meu totul pare un morman de fier, tot ce misca... Poate ca eu sunt norocoasa, pentru ca in fiecare zi cineva ma invata sa iubesc mai mult, sa iert mai mult, sa rad mai mult, sa dorm cat trebuie si sa vreau de la mine mai mult, sa fiu mai detasata de lucrurile materiale si sa fiu OM! Dar tot eu cred, ca daca vrei cu adevarat POTI - oricat de imposibil ar parea! Pentru ca... DRAGOSTEA INVINGE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu