miercuri, 2 aprilie 2014

Stereotipuri

De multe ori m-am intrebat cum va arata viata mea cand voi avea un copil, cand voi fi casatorita, cand voi avea responsabilitati si va trebui sa iau decizii nu doar pentru mine. Ei bine, daca stiam ca sa fii mama e atat de minunat, nu imi mai faceam probleme. Aveam mereu o teama ca nu ma voi descurca, nu voi face fata, nu voi sti ce sa fac atunci cand copilul meu plange, cand are febra, sau cand nu vrea sa manance. Ma temeam ca sotul nu va fi multumit de cum a iesit cina si multe altele... Spre mirarea mea, nu am un sot tipic - dupa cum auzeam mereu in jurul meu, ca trebuie sa stii sa faci mancare, sa stai mereu la cratita, sa stai numai tu cu copilul... Ei bine...pe sotul meu nu-l intereseaza ce este in cratita, ca isi face singur daca nu-i place, sotul meu stie sa schimbe copilul, sa ii faca baita, stie sa aiba grija de mine, de noi, ca un barbat adevarat! Nu stiu daca sunt norocoasa sau asa e normal sa fie... Cred doar ca vremea casatoriilor in care femeia are grija de casa si barbatul aduce banii, a apus demult! Cred doar ca femeia nu trebuie sa uite ca e femeie, nu trebuie sa uite sa aiba grija de ea, pentru ca doar asfel va putea avea mai apoi grija de copiii ei, de sotul ei. Cred ca barbatul nu trebuie doar sa aduca banii in casa, asta o poate face si femeia, deci o pot face amandoi. Cred ca barbatul trebuie sa stie sa fie tata pentru copii, sot pentru sotia sa si barbat pentru casa lui. Trebuie sa recunosc ca ma speria bunica atunci cand imi zicea ca nu stiu sa fac nimic si ca barbatului ii trebuie mancare. :)) Acum doar imi vine sa rad! Nu mai este ca pe timpuri, asta e sigur. Cu toate ca am intalnit si in zilele de azi barbati tineri, 24-25 de ani, care au conceptia bunicilor mei: ”Eu muncesc, sotia sta acasa cu copiii, atata timp cat eu pot munci, pe ea nu o las sa se duca la munca”. Da, am inteles, tu vei putea munci pana pe la 50-55 de ani, dar te asigur ca la varsta aia, pe sotia ta nu o va angaja nimeni. Am intalnit diferiti oameni, cu diferite conceptii si perceptii. Eu sunt sigura ca sotul meu si copilul meu sunt mandri de mine si eu la randul meu de ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu